Potężna aktualizacja, dostępna do pobrania bez żadnych dodatkowych opłat dla wszystkich użytkowników VIP`a.
Dzięki nowym ekranom powiadomień nie musisz zastanawiać się z której strony pochodzi sygnał. Sygnały radarowe i laserowe mogą pochodzić z różnych kierunków.
Jeżeli Twój Stinger wyposażony jest w dodatkowe tylne lub boczne czujniki laserowe – teraz dokładnie wiesz jakie urządzenie i z której strony mierzy Twoją prędkość.
Przy instalacji dodatkowej anteny radarowej na tył pojazdu, również sygnały radarowe z tyłu będą pokazywane z kierunkiem z którego są wysyłane.
VIP 4.0 to również nowe komunikaty głosowe dla wszystkich zagrożeń radarowych, laserowych oraz GPS.
Teraz masz również możliwość wyboru rodzaju dźwięków, np bardziej dyskretnych.
Nowa funkcja „Dynamic Sensitivity” – Dynamiczna czułość – zwiększa czułość urządzenia w sytuacjach gdzie najbardziej jej potrzebujesz.
Co więcej VIP 4.0 to również nowe komunikaty dla radarów impulsowych POP używanych w krajach Europy wschodniej. VIP potrafi rozpoznać sygnał z radarów Iskra i każdego innego impulsowego.
Również sygnał z nowej generacji fotoradarów Multaradar CD jest rozpoznawany.
Jeżeli chodzi o fałszywe sygnały - VIP jest zdecydowanie najlepiej filtrującym systemem ochrony radarowej jaki możesz zainstalować w swoim samochodzie.
VIP 4.0 to kolejny krok w stronę eliminacji niechcianych fałszywych sygnałów radarowych. Dzięki zaawansowanym algorytmom filtracji, VIP jako jedyny wykrywacz na rynku jest w stanie wyeliminować sygnały radarowe pochodzące z aktywnego tempomatu Twojego samochodu jak i zablokować fałszywe sygnały z dokładnością do 0.0001GHz.
Sytuacja zablokowania sygnału z aktywnego fotoradaru obok źródła fałszywego sygnału jest niemożliwa w przypadku VIP`a.
Wraz z VIP 4.0 do oferty wprowadzamy:
- wsparcie dla nowego większego wyświetlacza – Display XL
- obsługę dwóch anten radarowych
- lepsze i szybsze przetwarzanie sygnałów
W związku z rosnącą ilością zapytań ze strony klientów, wprowadzamy do sprzedaży większą wersję wyświetlacza do modelu VIP. Większy wyświetlacz zapewnia jeszcze lepszą czytelność wyświetlanych komunikatów i łatwiejszą obsługę urządzenia.
Co najważniejsze - wyświetlacz XL będzie działał ze standardową podstawką
Wykrywacz Stinger VIP oznacza wprowadzenie zupełnie nowej generacji technologicznej całej linii produktów Stinger.
Antena HD zapewnia zdecydowanie najwyższą możliwą dokładność w ochronie przed wszelkiego rodzaju radarami.
Jeśli nawet „standardowa” Antena SA Stinger wyróżnia się pod względem precyzji, to najnowsza Antena HD przenosi wiarygodność pomiaru na zupełnie nowy poziom, z dokładnością do 0,0001 GHz.
Nie bez powodu, gdyż większa dokładność oznacza mniej fałszywych sygnałów.
Dzięki nowej antenie HD urządzenie oferuje niezrównaną czułość i odległości wykrywania.
W oparciu o system lokalizacji GPS, Stinger może ostrzegać Cię przez stałymi instalacjami do kontroli prędkości. Rozwiązanie to stanowi świetny, alternatywny system alarmowania wszędzie tam, gdzie posiadanie antyradarów nie jest dozwolone.
Baza GPS - SpotList doskonale sprawdza się również do ostrzegania przed stałymi punktami kontroli prędkości, które korzystają z tak zwanych „pętli indukcyjnych” umieszczanych na nawierzchni jezdni.
SpotList to aktualna i obszerna baza stałych punktów kontroli prędkości, bazę można w łatwy sposób zainstalować i aktualizować za pomocą aplikacji Stinger Desktop (Mac/PC). Oczywiście możesz również samodzielnie dodawać i usuwać punkty kontroli.
Twój Stinger jest przystosowany do odbierania z dużej odległości sygnałów bezpieczeństwa wysyłanych przez radary lub nadajniki laserowe używane - na przykład - przez szkoły, nadajniki w miejscach niebezpiecznych, policję lub służby ratownicze.
Stinger dekoduje sygnały bezpieczeństwa w czasie rzeczywistym informując Cię o nich z wyprzedzeniem za pomocą wyraźnych alarmów dźwiękowych i wizualnych.
Funkcja SafetySignal może wykorzystywać laser do przekazywania alarmów innym samochodom. Pozwala ona każdemu użytkownikowi antyradaru Stinger, który używa Lasera Stinger, ostrzegać innych użytkowników Stinger poprzez inicjowanie lub przekazywanie sygnałów bezpieczeństwa.
W ten sposób użytkownik antyradaru Stinger, który nagle ostro zahamuje, generuje sygnał "Heavy Braking" (ostre hamowanie) na wyświetlaczach innych użytkowników antyradaru Stinger znajdujących się w pobliżu.
Detekcja laserowych mierników prędkości stoi na najwyższym poziomie. Stinger może wychwycić sygnał laserowy, nawet w sytuacji gdy operator urządzenia sprawdza prędkość Samochodu jadącego przed Tobą. Ponadto, Stinger Laser posiada przełomową funkcję: jest w stanie rozpoznać i wskazać rodzaj laserowego radaru policyjnego.
W wielu krajach policja korzysta z automatycznych systemów do obliczania średniej prędkości pojazdów na pewnym odcinku drogi, na ogół nazywanych bramkami kontroli prędkości średniej, odcinkowym pomiarem prędkości lub SPECS. Podczas odcinkowego pomiaru prędkości wielu kierowców nie ma pojęcia z jaką średnią prędkością jedzie i stale patrzy na prędkościomierz lub zaczyna jechać niebezpiecznie wolno z obawy przed mandatem za przekroczenie prędkości.
Właśnie dlatego Stinger opracował system Section Alerting: nie tylko otrzymasz ostrzeżenie o zbliżającej się bramce oraz o wyjeździe z odcinka kontrolnego, Twój Stinger będzie Cię eskortował podczas całego przejazdu. Podczas jazdy na odcinku kontrolnym, VIP będzie stale obliczał średnią prędkość jazdy i prezentował ją na ekranie.
Jeśli w dowolnym momencie twoja średnia prędkość przekroczy dopuszczalny limit, VIP ostrzeże Cię za pomocą sygnałów dźwiękowych i graficznych.
Dodatkowo, VIP zawsze pokazuje, w którym miejscu odcinka kontrolnego się znajdujesz i jaka odległość pozostała do jego zakończenia.
Jeśli zechcesz, Stinger może blokować możliwość pomiaru prędkości pistoletem laserowym. Pomiar prędkości zostanie opóźniony o kilka sekund, po czym urządzenie automatycznie zostanie wyłączone. Czas po którym następuje dezaktywacja możesz łatwo zmieniać w opcjach wykrywacza.
Nie wszystkie kontrole prędkości zostają wykonane prawidłowo. Czasem radary policyjne działają poza dopuszczonymi przedziałami częstotliwości albo zostały źle skalibrowane. Zdarza się również, że niewyraźne zdjęcia i/lub niedokładna pracy policji powodują, że numery tablic rejestracyjnych są odczytywane nieprawidłowo.
Co zrobić, jeśli dostaniesz niesprawiedliwy mandat za przekroczenie prędkości? Zazwyczaj osoba, na którą zarejestrowany jest samochód, zostanie uznana za winną wykroczenia, chyba że będzie w stanie udowodnić swoją niewinność. PoliceCheck pomoże Ci dostarczyć odpowiednie dowody.
Antyradar Stinger rejestruje miejsca, przez które przejeżdżasz, wszystkie napotkane punkty kontroli prędkości oraz prędkość, z którą jedziesz. Dodatkowo, Stinger mierzy i rejestruje dokładną częstotliwość sygnału każdego aktywnego radaru, obok którego przejechałeś. W skrócie, funkcja PoliceCheck oferuje istotną pomoc przy odwoływaniu się od mandatów, które zostały nieprawidłowo wystawione.
Stinger może rejestrować przebieg samochodu w celu weryfikacji używania samochodu służbowego do celów prywatnych.