Laser HD

mniej znaczy więcej


Stinger prezentuje najnowszej generacji system ochrony przed laserowymi miernikami prędkości: Laser HD. Po wprowadzeniu najbardziej zaawansowanego systemu ochrony radarowej, czas na ochronę laserową nowej generacji – Laser HD.

Głowice Laser HD są jeszcze czulsze a przy tym pozostały bardzo małe. Teraz do ochrony laserowej kompaktowego samochodu potrzebujesz tylko jednej głowicy nadawczej i jednej odbiorczej.

Większa czułość, większa moc

Głowice Laser HD zbudowane są w oparciu o najlepsze diody laserowe. W poprzedniej generacji Stinger Laser, każda głowica posiadała jeden odbiornik i jeden transmiter.

Teraz każda głowica spełnia tylko jedną funkcję, dzięki prostemu rozwiązaniu głowice Laser HD jeszcze skuteczniej chronią Twój pojazd.


Większa precyzja, większa skuteczność

Laser HD tworzy niewidzialną tarczę, która pozwala na skuteczną ochronę nawet przed najnowszymi laserowymi mirnikami prędkości. Zwiększona moc, dokładność i czułość sprawiają iż Stinger Laser HD doskonale nadaje się do wykrycia i przechytrzenia nawet najnowocześniejszych urządzeń laserowych.



Mniej osprzętu, większa ochrona

Największą zaletą Laser HD są miniaturowe głowice i zredukowana ilość głowic aby skutecznie chronić Twój samochód. Stinger Laser do ochrony przodu, lub tyłu średniej wielkości samochodów takich jak BMW 5 lub Audi A6 potrzebuje tylko dwóch głowic – jednej nadawczej i jednej odbiorczej. Większe samochody mogą potrzebować dodatkowo jednej lub dwóch głowic.








Kompletna integracja z wykrywaczem Stinger VIP

Tylko Stinger Laser HD jest całkowicie zintegrowany z wykrywaczem Stinger VIP.

Wszystkie komunikaty oraz funkcje Laser HD są dostępne z poziomu wyświetlacza LCD. Możesz zmieniać czas działania oraz aktualizować urządzenie przez port USB.

Tylko Stinger oferuje zaawansowaną ochronę przed laserami bocznymi, które na coraz szerszą skalę są stosowane w krajach Europy.





Laser światłowodowy – Laser Fiber

Głowica światłowodowa to nasza najmniejsza głowica laserowa, może działać jako transmiter jeżeli nie ma możliwości instalacji standardowej głowicy (np z tyłu pojazdu), lub jako głowica boczna zapewniająca ochronę przed laserami bocznymi.



Laser Round

Okrągła głowica, która z wyglądu i rozmiaru przypomina standardowy sensor cofania i jest idealny do integracji z nadwoziem samochodu.



Głowica Laser HD

Głowica o kwadratowym przekroju staje się całkowicie niewidoczna, gdy jest ukryta pomiędzy żeberkami wlotów powietrza.



Laser Fiber

Tylko Laser Fiber firmy Stinger zapewnia zintegrowaną ochronę przed laserami bocznymi. Do prawidłowego działania wystarczy skierować samą końcówkę światłowodu na pobocze drogi, co zapewnia, że jest praktycznie niewidoczny. W każdej sytuacji.